TEST TEST TEST

w som i wonderwoman

Lugn dag idag, jätteskönt!
Mimmi , emilia och emilias hund rocky kom på besök, jättekul har inte träffat emilia på jättelänge!
Vi kollade på Män som hatar kvinnor. Varken jag eller mimmi hade sett filmen tidigare.
Den var verkligen jättebra! trodde inte alls att den skulle vara som den var. Trodde den var mycket hemskare och mycket mer brutal, visst såg jag inte någon av de jättegrymma scenerna eftersom jag satt med filt för ögonen men jag trodde faktiskt att det skulle vara mer hemskheter! Roligt var att emilia hade sett filmen tidigare men tydligen bara halva eftersom hennes version började när lisbeth klev ur sängen med en tjej! Så lite nytt blev det för henne med.

Men nu är klockan mycket och jag måste kolla på något annant innan jag går och lägger mig för annars kommer jag drömma mardrömmar!!

PS. chefen ringde från jobbet idag. De har inte glömt bort mig tydligen. Han bad om förlåtelse och så för att dem inte hört av sig och så skulle han fixa jobb. Så nu kanske detta inte alls blir en arbetslösblogg. För visst är det skönt att veta att man kan få lön i framtiden!!

GODNATT


PS igen, Tycker att lisbeth är så jävla kool i filmen! wonderwoman


Kommentarer
Postat av: Emma - surfandsuch

answer: eller hur :) Nä jag vet faktiskt inget.. hittade den bara och tyckte det verkade nice. Skulle vara kul att höra från nån som provat ja!

2009-09-18 @ 07:49:25
URL: http://enmammut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0