TEST TEST TEST

this is a small step for mankind

Kanske man ska börja skriva här igen, har ju ändån inget vettigt att göra om dagarna!
jag har ju ett jobb, men jag är timanställd och de har inga timmar till mig. Har försökt kommit i kontakt med min chef i några dagar till och med veckor men hon svarar inte på mina sms och ringer inte upp efter jag ringt henne.
Så nu kallar jag mig själv lite arbetslös. Men det är bra för då får jag tid för min farmville på facebook, program på tv som jag inte sett på tio år som går varje dag på tv, hinner träffa mina också arbetslösa vänner.
Ja men mina dagar är fyllda av dötid så ni anar inte.

Mitt mål är ju att jag ska ha ett jobb i norge till vintern , men det är ju svårare än vad man tror. Iförsig använder jag mig av frasen jag söker jobb i norge mer än vad jag utför själva handlandet.

ja men hej igen då på dig blogg, nu får du användas igen under min tid som "arbetslös"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0