TEST TEST TEST

r som i rättvik


Nu har jag kommit tillbaka från min man i rättvik! Har varit en skön liten resa.
Vi har tagit det lugnt och bara myst! Men igår drog faktiskt andreas ut mig på en springrunda på 9km!
Sen har vi också tagit hand om deras nyfödda föl lite, Gett mat och så vidare. Himla söta när de är så små!!
Andreas har också fixat en tv till sin lillastuga så vi har spelat en massa tv-spel. OCH han hade PACMAN!!! åhjag älskar pacman!

Nu sitter jag och kollar på en inspelning av svenskahollywoodfruar som pappa har spelat in! Jag är väl inte ensam om att tycka att anna anka verkar ha 0 i IQ! Men fan dem är sköna att kolla på. Härligt att veta att man själv inte är IQbefriad och kan göra egna val istället för att följa mannen! Men jag hade inte tackat nej till att bo där ! Hade surfat varje dag!!!!

Snart ska jag iväg och jobba, ska jobba på sälj idag. Chefen ville att jag&syster skulle komma dit och göra oss bekanta med de nya och få upp humöret i gruppen lite ! Imorgon ska jag på utbildning till PD igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0