TEST TEST TEST

K som i KRULL

Klev nyss ur från duschen. Jag älskar att duscha ibland, det är bara så jäkla skönt. Länge och varmt! Jag testade också mitt nya balsam som jag köpte i går på kicks. Jag har ju väldigt lockigthår och som många vet är lockigthår väldigt torrt och behöver mycket fukt &bra produkter. Men det är väldigt svårt att hitta produkter som passar mitt hår. Så nu hoppas jag på att detta är toppen! Balsamet är ju som en inpackning som ska ligga i i endast 3 minuter. Och jädrans vad smooth det var när man sköjde ur!!

3 minute miracle 125kr på kicks!!


Kommentarer
Postat av: Paula

jag älskar den där, den är gryyym

2009-09-19 @ 20:10:43
URL: http://ingridpaula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0