TEST TEST TEST

C som i college

Dagen har ju inte varit full av överraskningar kan jag säga. Eller några barn har varit här och frågat om vi ska köpa kola, 4 gånger! Men jag beslöt mig att jag skulle ta det lugnt idag. Annars hade jag tänkt att åka in på banken,körskolan och lite annat men jag gör det imorgon.

Istället har jag kollat på MTV VMA´s. Jag älskar att kolla på shower som de här. Det är något jag verkligen skulle vilja jobba med. Ligga bakom allt, planera och göra. Jag vill ju jobba med pr och events liknande. Så jag får se vad det blir i framtiden. Tanken kom upp idag att det finns faktiskt en eventlinje i åre på ett år. Varför har jag inte sökt den?! fick ju papper från en gubbe när jag var på jobbrykreteringen i åre. En idé till nästa år!

Den här låten lyssnar jag på nu, tyckte den var väldigt härlig! lite roadtrip/california/skidbacke mys!

Kommentarer
Postat av: emma med t

men duu den utbildningen har jag oxå tänkt på!tyvär fick jag reda på att den fanns när det var för sent, lätt att jag kommer gå den nästa år =)

2009-09-19 @ 22:18:08
Postat av: Anonym

men duu den utbildningen har jag oxå tänkt på!tyvär fick jag reda på att den fanns när det var för sent, lätt att jag kommer gå den nästa år =)

2009-09-19 @ 22:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0