TEST TEST TEST

s som i suuuuget efter skidor

igår var det release på burtons nya snowboard film B-movie på marite, jag var där.
Jag bara älskar att det var en annorlunda kväll i ösd. det var vinter som gällde. härligt folk, härlig musik och kvällen var bara jävligt härlig.
Men sugen efter att känna kylan bita mig i kinderna, se snön rusaförbi under mina pjäxor. Bara känna att man är queen of the mountain. denna dag har jag spenderat i soffan framför skidfilmer och letandes efter nya skidkläder.
my b åker ju snart till kanada och är borta i 3 månader, och avundsjukan går inte att förklara !

Hittade iaf en jävligt bra trailer till prettygood film!

More Ski >>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0