TEST TEST TEST

sunny days

vädret blir bättre, dagarna känns kortare, studenten kommer närmare

dagarna leker, sådär lite skön. visst har vi fortfarande kvar en massa små saker i skolan. Men det känns bra att det snart är slut.
för några dagar sedan var det bal, alla var finklädda och det var toppen.vi upptäckte hur bröstbestatta våran klass är och att man kan äta glass med armbågarna. kvällen slutade hemma hos jon, med kebab och sovorgie.
lördagen spenderades med bra människor, brännboll&kubb, engångsgrillar och slutlingen fika på karibu.
söndagen blev en tripp med familjen till dollarstore, godis köp i högsta hugg resten av dagen blev det låsas plugg i solen.
denna dag var inte dålig den heller. Började med att gå till skolan i vackra vädret. spela brännboll m.m. efter blev det glass ätning i badhusparken med emelie och emil. därefter gick jag och emelie till båthamnen på frösön med folköl, kanellängd och pluggade i gräset. UNDERBART
nu har jag precis förflyttat mig från balkongen till sängen, skickat in mitt jobbiga engelska arbete och ska försöka ta tag i de sista uppgifterna.
imorgon är det bal som gäller igen !!

bilder från Sp-balen kommer lite senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0