TEST TEST TEST

solsken,engelska läxa, skrubbade knän som räddades av batman

är rastlös. Solen skiner utanför dörren. jag sitter vid mitt matbord och kollar ut. fint är det. Äntligen har solen kommit tillbaka. Jag måste plugga. plugga plugga plugga. men jag gör inget.
I vardagsrummet sitter min mamma och min mormor och syr på min balklänning. Dem är duktiga. och jag är petig.
Anna ska komma, göra min sällskap, få bort min rastlöshet
plugga gör jag fortfarande inte, lär troligtvis inte göra det heller.
Jag har batmanplåster på mina knän och ser så där lagom kool ut.
ne jag skulle vilja åka utomlands, och bara leva livet. hoppa lite fallskärm, rädda barn från svält. ja ni vet sånna saker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0