TEST TEST TEST

live your life

Skolarbeten. Varför finns det vissa som man helt enkelt bara inte kan göra. jag blir förvånad på mig själv när jag har ett arbete som skulle vara klart för sisådär 10 veckor sedan som fortfarande ligger på mitt skrivbord halvklart. Att det tar extra myckte kraft för att sätta sig och ta sig an arbetet. just nu har jag två sådanan. Imorgon ska jag försöka tvinga mig på ett av dem.

Skolan är snart slut och på nått sätt har ångesten lagt sig för dagen. Idag har jag bara sett fram emot det. Jo, en liten skratt attack fick jag på engelskan när hon sa - ja alla av er lär ju ha eran framtid planerad.
Sure tänkte jag. som att jag ens skulle vara i närheten.
Ne men förhoppningsvis tar jag tag i mitt liv efter studenten och lever det exakt som jag vill ha det. Inte följa efter någon annan eller inte göra det jag själv vill. För bannemig jag vet inte om jag vill börja studera till hösten. Tjjii fick ni som säger - men det är bättre att du börjar nu med tänke på ekonomin och så.

Ne bajs på er. Nu ska jag lägga om mina plåster på mina sår och sova bort min huvudvärk. Men först ska jag prata med min älskling ANDREAS

 - JA TACK, så där får gärna min framtid se ut!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0