TEST TEST TEST

melodifestivalen



Det känns som att nu är sommarens plåga redan här , - Tingeling tingeling. Pausmusiken som spelades i såklart pausen under melodifestivalen. Blev faktist väldigt förvånad hur bra jag tyckte att den var, men jag är 98% säker på att Jamba kommer försöka sälja den till små 10åringar som tagit sina föräldrars telefoner. så kommer man bli tvingad till att höra tingaling tingaling på bussen, på skolan, i affärerna you name it...
Men jag tycker dock att melodifestivalen gjorde det bra den här kvällen. Petra Mede är somvanligt over the top och blir ibland så irriterande så man vill slänga in hennes torra skämt i väggen.
Nu sitter man med spänning och hög undran vem som kommer ta hem allt det här, blir det ubercoola carolin af ugglas med hennes sjukt tråkiga låt eller blir det någon annan mumsig?

Kommentarer
Postat av: Paula

haha jag gillade iallafall skämtet om bard!!!

2009-03-14 @ 22:08:52
URL: http://ingridpaula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0