TEST TEST TEST

lovlovlov

jag är uppe tidigt, känns iallfall så.
igår var en trevlig dag, åkte in med syster och jonas. träffade jon och åt mat.kebab för ovanlighetens skull fakitst.
Sen åkte anne och jonas hem och jag följde med jon och hjälpte han städa sin lägenhet efter gårdagen.
Jag var jätte duktigt jag diskade, plockade ihop och damsög. så nu är jag 600kr rikare, :D hahah

Sitter här i min nya t-shirt som jag älskar, hms killavdelning i like. mössa på huvudet och snart kommer mamma så vi ska åka tillbaka till himmelen, åre :D ska åka skidor, hänga med skööningar och träffa min man. <3
jag längtar, jag tycker om åre så himla mycket, och nu är det så många man känner där nu.
det ska bli toppen. blir där hela lovet. :D


Bild 1 : Min nyinköpta tröja från hm 98:-
Bild 2 : Min snygga rumsvägg 1:- haha


Ne nu ska jag ta mig iväg till åre


Kommentarer
Postat av: Paula

haha står det love längst ner?

2009-03-01 @ 10:10:05
URL: http://ingridpaula.blogg.se/
Postat av: Jon

Skratta åt min oförmåga att städa själv, gör du det!

2009-03-01 @ 14:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0