TEST TEST TEST

lazy morning

Jag älskar sovmornar ibland. Idag börjar jag 11.35 och jag var uppe ur sängen klockan 9.00.
Nu har jag tagit en lång dusch med peeling, sedan har jag smörjt mig och nu har jag ansiktsmask. haha
alien vs liselotte i denna mask. hahah
Men man måste ju ta hand om sig ibland, eller hur.

Har mycket i skolan nu, men varje dag blir man lite gladare för då har man gjort klart ett arbete.
Igår hade vi deadline på undersökande journalistik och en bokreccention på robinson cruise, den blev faktist 6sidor lång. Det kändes så skönt alltså. Jobbet gick ganska bra igår också, lite sent men det var helt okej. :)'



det blev ingen bild idag, hittade ingen rolig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0