TEST TEST TEST

Dem säger ju att det är stilla dagen innan stormen, kanske det är tvärtom?

Yes så fick man ett klart VG på sitt engelska tal och jag har nog aldrig blivigt så stolt.
Därför unnade jag mig en sallad på domus, och tänkte också dra dagens snälla genom att berätta hur bra jag tycker att dem är, Då berättar dem den förfärliga nyheten att de ska lägga ner i slutet av mars. DET ÄR SNART, vart ska jag nu få min supergoda sallad. ne fy, protestlista borde finnas.
fick sluta jobbet tidigare idag, telias nät hade visst nått fel. men lika glad är jag för det. Jag & anne stod utanför oss och var sociala med våran nya arbetskamrat niklas medans han väntade på bussen.
Och nu tror jag faktist efter ha kollat upp dagens facebook runda att jag ska dra mig mot sängen och köra en tidignatt. det känner jag mig sugen på, eller troligtvis kommer det bli att jag drar på teven och kollar tills halv 1 eller nått likande.
Men hade bra och kom ihåg vad snälla
godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0