TEST TEST TEST

back in the game

länge sen jag skrev här, men nu är jag back in the game... lite smartare och lite bättre.
Helgen har varit hur toppen som helst,  fredagen tillbringades med östersunds coolaste människor och jag och jon lekte fartdårar, jag i fartdräkt och jon i mina rosa tajts. Sen kom också min andréas, som även hade en väldigt underbar kärleksförklarning till mig, <3 han var här hela helgen, somnade i min famn igår kväll.
idag har jag varit på skolan, som vanligt efter som pluggungen har 0.17% frånvaro på skolan är jag alltid där. Våran älsklingslektion lekte vi stad och land för att de senare övergå till sprattlande ben och barnlikaskratt när klassen sprang ut för att leka kurragömma,  mig hittade dom näst sist, vinst!!!

men idag har jag också gjort lite projektarbete, även fast mina sömniga ögon sa nej så gjorde jag det endå.
tänkte visa lite hur min framsida ska se ut, dock är det inte just denna bild, och inte i samma färg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0