TEST TEST TEST

you name it.

okej, paula du vinner sjukhets-tävlingen. men du bör skaffa hostmedicin.. fast det har du troligtvis redan gjort, men annars ett tips! :) haha


Sitter fortfarande med mitt psyk-arbete.. men det går bättre nu. Skratterapi och sånt som jag skriver om är riktigt intressant. men jag hatar mig själv för att göra det så svårt för mig själv. När andra skriver om typ mobbning och analyserar det så skriver jag om skratts läkande hjälp. helt sjukt. Men det är iallafall intressant och orginellt.
Imorgon ska jag på skolan , det ser jag framemot. Men jag vet dock inte hur jag kommer klara av det när jag sover till två varje morgon nuförtiden.. Idag var det första gången jag gick utanför min dörr på en vecka. Bestämde mig för att köpa lite god frukost. Det blev hallonkräm och apelsiner. En blåbärsyoughurt åkte ner i korgen också.
Det stod en gubbe framför mig i kön. han var ganska gammal och när han skulle dra sitt kort så drog han det på hel fel ställe. så charmigt på någevis. Fast efter han dragit fel ett antal gånger och sedan slår in för lite nummer till koden börjar det tvina lite i mitt huvud. Men han böjer sig fram och viskar lite försiktigt till kassören sin kod som senare slår in den. Kassören skyller på magiska fingrar när han frågar varför det funkade för han och inte för sig själv. Sen vänder han sitt huvud mot mig och ler med missfärgade tänder som äldre har och frågar - tror du verkligen han har det eller hittar han på. Man vet aldrig vad de kan göra här svarar jag och undrar om det egentligen var det smartaste och roligaste svaret jag hade till den frågan. Sen var det min tur, gick snabbt och effektivt som det ska göra för unga i kassan. Sen blev det lumpa hem i snön och sätta sig och äta frukost, själv, klockan två på eftermiddagen. smsade till emelie för att få lite preliminärt sällskap och dem hade redan slutat skolan.
Min slutsats är alltså att jag skriver alldeles för mycket onödigt och att det inte är okej att sitta ensam och äta hallonkräm klockan två när andra slutar i skolan.Men imorgon blir det ändring på det. Då blir det hafs-hafs-frukost tillsammans med min syster eller bror, eller mamma och lillebror, eller ingen av dem. beror på vilka som är vaken och vilka som är ut ur huset. Men tidigt blir det iallafall. Tidigt för en sjuk-liselotte.

Kommentarer
Postat av: Paula

ja jag har det men den är snart slut :(

2009-01-08 @ 21:53:39
URL: http://ingridpaula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0