TEST TEST TEST

sunshine is my key to happiness

en sak som jag alltid kommer undra över är. Varför har man alltid den hära spärren, plugg-spärren. jag tror att alla ni vet vad jag pratar om. När man kan sitta i flera dagar. framför dator eller böcker och bara göra allt förutom att plugga. städa allt sånt tråkigt, ja kanske till och med bara stirra in i väggen. Nu har jag gjort det i en hel helg. jag har massa saker att göra. eller en helg snarare ett helt lov. jag har en bokreport att göra på skolan imorgon, har läst 30sidor.hoppas min lärare inte ser detta. haha. sen har jag religionprov och inlämning. Och mitt betyg hänger på att jag gör det bra. jag vill verkligen ha MVG i religion . men men. eftersom jag har plugg-spärren kommer jag troligvis få nöja mig med vg. Sen ska jag jobba hela veckan också, så jag kommer inte ha tid till plugg. varför gör jag så mot mig själv.

Dock tror jag att allt hade blivigt bättre med lite solsken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0