TEST TEST TEST

prom

Balplaner, man kan tänka hur mycket som helst. jag vill så gärna ha den perfekta klänningen. men vilken student av det kvinnliga könet vill inte ha det. Dock vill jag inte ha en vanlig klänning, inte glansig. det hade jag förra året. I år vill jag ha något nytt. något MIG. men det är svårt. speciellt med att bo i en liten stad som Östersund där utbudet av partyklänningar nästan är minimalt snarare noll. Men nått ska jag hitta , jag ska nog bli snygg till balen.
undertiden får jag drömma mig bort.
fast jag ska till huvudstaden några dagar under sista veckan i januari med klassen. Men då känns inte det som att min ekonomi är på topp för att lägga ut några tusen på en klänning. så tyvär jag får nog vänta ett tag
 
Den här klänningen hade suttit bra att ha hemma väntandes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0