TEST TEST TEST

love is all you need,

Jag och min kära vän Agnes sitter just nu och disskuterar det underbara och förjävliga ämnet kärlek.
Det är trots allt det finaste vi har i världen.
Nykärlek är något jag verkligen tycker om. När man bara kan sitta och kolla på min käresta och det pirrar imagen. På ett sätt som gör en trygg och osäker på samma gång.
Kärlek är något som världen behöver. kanske inte bara kärleken till någon annan människa. utan saker och ting, det behöver inte vara levande. Att man har kärlek till att ens hår är i perfekt mjukglassfärg eller att ens favoritdricka trocadero finns i affären bara här brevid.
De små sakerna som gör att man uppskattar livet, det är kärlek.

Kärlekens till ens miniräknare, till en bror, till en upplevelse, till sin käresta och tillslut kärleken till sig själv.
Ja det är vackert, för vacker för att beskriva.




som en försäljare knackar på dörren för att sälja dammsugare, kanske en person kommer och knackar på och erbjuder kärlek
- kärleken kommer alltid oinbjuden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0