TEST TEST TEST

för en gångs skull

jo , det blev väl ett inlägg. Karro påminde mig om att det fanns något som hette blogg.
Kanske dock inte känns som min grej längre. Men jag känner att jag behöver rensa mig från all stress jag har i huvudet. Och vad är inte bättre då än en blogg. En skitigt liten underbar blogg.
Ne jag är jätte förskyld. har varit det i snart en vecka. faktist en vecka imorgon.
Ni kan ju själv tänka er hur det känns. inte sådär lagomt kul eller hur?
Sen som grädden på moset ( som förövrigt jag tycker är ett jättedåligt talessätt, vem fan vill ha grädde på moset?) så måste jag skriva klart en uppsats om positiv psykologi. jag har ingen som helst lust att göra det. några meningar kommer då och då. Det här kommer nog bli en av det sämsta uppsatserna jag skrivit. men skit i det jag har influensan, jag kan skylla på det lite svagt för mig själv. Aldrig ta åt mig heller. haha
PLUS så är jag fortfarande sjukt sur på mina wesc hörlurar som inte alls är i den färgen som bilden visar. När jag öppnade förpackningen såg jag till min förvåning ett par röda lurar. inte alls lika snygga, men jag är för trött och för snuvig för att orka bry mig så dom får stanna kvar, lådan är ju iallfall snygg.

Ja , finns det något sådär överdrivet bra med denna dagen? ja kanske att jag kommit på att ananas/vanilj-te är ganska gott egentligen. Men utöver det har jag stor brist på männskligkontakt. Jag vill ut och träffa nya människor. jag får panik om jag inte gör det snart. Jag & emelie planerar en resa bort om urtvättade människor.
tillsvidare , ta hand om er.

Kommentarer
Postat av: Paula

jag har ju iallafall hostat EN MÅNAD nu och jag tycker det slår dig

2009-01-07 @ 19:39:57
URL: http://ingridpaula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0