TEST TEST TEST

a great day

Igår hade jag en superdag, allt var verkligen toppen.
Det började att jag satt och smsade med anders från detektivbyrån om deras framträdande på p3guld-galan. Sen smsar agnes och berättar att hon ser ut som snö i håret,och var verkligen otroligt lycklig över det under dagen. lycka smittar.
Sen kommer Anna och Frågar om jag vill ha ett par sprillans nya convers skor som hon inte kunde ha. DOM passade perfekt. vita och rosa, jätte fina.. Sen gick allt bara toppen och jag var verkligen glad. Sen fick JAG`TRÄFFA EN LIVS LEVADE ASTRONAUT. Han ska vara med i mitt PA arbete, och jag älskar det. Jag fick dock inte se hans föredrag på skolan, så han tyckte faktist att jag skulle ta ledigt från jobbet och se det på campus. jag tvekade.. men sen ringde mamma och tyckte också att jag skulle det så jag kunde gå med hon. Då gjorde jag det. Jag mamma och min bror satt och kollade på RICK LENNEHAN som han heter. det var helt underbart. vilken man. pratade lite med han efter det också. otroligt trevlig.

SEN ringde ANDREAS och sa att han skulle komma och hälsa på. ÖVERLYCKLIG blev jag.
VI åkte hem och åt. Sedan tyckte andreas att vi skulle gå på Bio. S¨å då åkte vi in till stan och såg YESMAN. och jag skrattade som en tok. så underbar film...


Sen fick jag också vakna med min käresta vid min sida, vilket alltid är lika  underbart

SÅ det var min berättelse om min toppen dag...
ni får gärna berätta era:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0