TEST TEST TEST

tråkigt inlägg, live with it.

skola, alltså det är fanemig ett helvete i himlen.. för visst har man väldigt många fina minnen där, men vissa är ju mardrömmar. idag hade jag faktist den roligaste engelska lektionen jag någonsin haft med våran lärare Liz. Vi bara satt och gjorde olika övningar och såg förjävliga ut. kollade i grannes ögon i 30sekunder. bara roligt faktist.!

Jobbet gick sådär idag, jobbig början men det berodde på annat. sen gick det trögt. Men det är så jobbigt att jag försöker verkligen. men det får inga svar tillbaka.,. det var iaf en telefonförsäljare som ringde på emelies mobil och jag fick svara..den var en som ringde från laga lätt, och jag bara neee det tror jag inte är nått för emelie , hon är inte kapabel till att laga mat.! haha ojojo vad jag skrattade , hur fan kom det ur min munn. dock förklarade jag att jag också satt på telefonförsäljning och önskade henne lycka till.
Sen kom jag på att om man säger laga lätt högt låter det som att man lespar för man vill hellre säga laga rätt.
det var alltså dages onödigaste skratttillfälle! :)

men nu ska jag gå och lägga mig , för min semla är nu uppäten och mina ögon svider


GOOOODNATT VÄRLDEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0