TEST TEST TEST

mitt rum ,

Eftersom som jag knappt har några läsare. och alla ni som läser känner mig, så tar jag bloggningen otroligt seriöst. Men vadå. det kan vara kul att se om några år. SÅ nu , håll i er. nu tänkte jag lägga in några av mina stoltheter i mitt rum, så ni liksom kan känna hur det känns att vara mig, liselotte för ett tag. HAHA


Min otroligt vackra garderob med afficher från spelningar jag varit på , Mesta deleb jag satt upp är pulpa, för som ni borde veta tycker jag pulpa är otroligt bra. Där ser ni även mina skidor och min otroligt värdefulla justice autograf.

Men nu blev också bloggen sepe, så nu läggere jag inte in fler bilder.. men men jag vet att ni är nöjd med mina garderober.

Kommentarer
Postat av: emma med t

du har likadan skidor som mig! vad är oddsen liksom? =)

2009-09-20 @ 14:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0