TEST TEST TEST

life

sitter på andréas spotify och lyssnar på reggae. Vilket den musikstilen visar min personlighet mycket, eller kanske mer så jag vill att min personlighet ska vara.. Jag är nog lite mer techno kanske... eller typ dålig trance. eller psykmusik.

Ajaj, en strålande dag idag, kall så inåt helvete men vi jämtlänningar vi överlever eller hur.

Men ni , vad ska detta vara för år? ibörjan av förra året bestämmde jag mig för att det skulle bli musikens år 2008. och det blev det helt och hållet. men detta år då, 2009, talet har ju en skönklang. Kanske äventyrens år? give me tips.



Undertiden ni funderar kan ni få kolla på denna underbara bild !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0