TEST TEST TEST

i want snow in my hair and snow under my skis

ibland kommer mitt äventyrliga-jag fram.. ofta när jag inte har någon som helst tillfälle för att tillfredställa mina äventyrliga behov... just nu hade jag verkligen älskat att stå på ett par skidor, eller lära mig surfa. ja det hade varit sjukt bra.
det gör det inte bättre att mina skidor är framförmina ögon, så nära att jag tilloch med ser dem nu när jag kollar på datorskärmen.. Men vackra är dem , men dem gör ingen nytta här. Men i helgen ska jag till åre, då ska jag fanemig åka skidor, och försöka få bort min höjdrädsla som spärrar mig när jag åker, för jag vill verkligen lära mig att  hoppa och göra trix. men mitt huvud står emot.
Men snart blir det. vill också hitta en ny jacka och så är jag sjuuuuuuukt sugen på att festa.. varför kommer allt när jag ligger hemma i sängen.

Men en skiddag hade passat jävligt bra just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0