TEST TEST TEST

för vi SKA ta STUDENTEN

100 dagars 100 dagars PEPP PEPP PEPP.
Sjukt pepp var jag igår, och kvällen blev tokigt lyckad.
Förfesten var sjukt rolig med alla tjejerna från klassen, dock språarar det som det alltid gör hemma hos emelie.
dagen efter blev ganska bra eftersom jag lyckades med baksmällan redan på kvällen.
Men nacken är stel som en glasspinne och det är inte skönt. hade varit skönt om någon kom och masserade.
Skolan vad otroligt skön, vi var typ 5 stycken på varje lektion, det byttes ut lite människor för varje.
På sista lektionen kollade vi på film och jag okuperade golvet, somnade efter 2 minuter. och där sov jag tills lektionen vad slut. Tur som fan att jag intebörjade snarka. hur hade det sett ut.

Jag håller iallfall på komma nånstands med min engelska essay. den ska vara inne imorgon. SÅ nu tänkte jag ta en lite paus och vila min nacke.
Men hare gött mina medmänniskor, Ps. nittionio dagars 99 dagars PEPP PEEPP PEEEEEEEPP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0