TEST TEST TEST

dåligt humör pågrund av mitt varje-dag-liv

ännu en dag när hjärnan inte sitter på rätt plats, vad fan ska man göra för att kunna plugga.
det går bara inte. kanske man skulle åka till lagerhouse och köpa smartpiller. det kanske skulle hjälpa. om man verkligen tror på det, för annars är det bara en vanlig tablettask med laktistsmak. men om jag hade en nu, då hade jag trott på det. Då hade jag kunnat skrivit klart min engelska essay som är så fruktansvärt jobbigt.

Men jag har iallafall läst 3 sidor i robinson cruise, tänka sig hela tre sidor.
ne fyfan för att vara skolless. jag hatar det.

men snart är det studenten, och fan vad jag ska bara ta vara på detta halvår, göra så mycket roligt som det bara går.
Och till lovet, fan vad jag ska åka skidor och bara umgås med vackra människor. typ min pojkvän. Ja fyfan vad jag saknar dig också. Ne bajs på skolan för tillfället för du gör mig bara stressad och nedstämd.


Åh en sådan vacker bild på mig och min kära. åh vad jag har dålig humor just nu..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0