TEST TEST TEST

cold winter ice

kallt var det i åre... jag och min man tog liften upp ( efter jag ett pinsamtförsökt till att snyggt åka igenom "barnliftskön" eftersom jag inte hade något liftkort) . Vi tog iaf VM:an upp och åkte ner i bräckebacken, men fyyyyy helsike vad kallt det var. Till och med så andreas klagade, vilket jag tyckte var ganska underhållande.
Så det blev inte någe mycke åk i helgen.. Mest tv-tittande. Men vi hann med lite fira andreas tid också. Mamman,bror och syster kom till stugan och gav han lite presenter. överlycklig blev han för sitt alldeles egna nya underställ med liknande spiderman-mönster. och visst jag blev jävligt avundsjuk, funderar på att köpa ett själv nästa månad. Nathalie,(systern) berättade att hon vunnit junior-sm. Lite stolt blev jag faktist. hon är ju trots allt min svärsyster nu.

nu orkar jag inte skriva mer, slänger in en bild istället. eller två kanske om ni har tur.
Min man ( åh jag älskar att säga min man, det låter så ja vikinga-aktigt) iallfall så ser det ut så här i hans fina bil. Haha jag tycker att det är så skönt. som så skibumigt. Btw så tog vi upp en liftare i helgen. Han skulle åt samma håll. han hade bott i kanada i 15år. avis..
OCH MINA ÄLSKADE SKIDOR ÄR HEMMA IGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!nu ska jag krama dem innan jag går och lägger mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0