TEST TEST TEST

bruuses

fan vad jag gillar åre. fan vad jag gillar min man
och fan vad jag älskar att hoppa i snön iklädd i endast trosor, springa in i bastun och upptäcka att hela ens knä blöder.
ja jag har ett märke på knät som är blått och har småsår i det. man behöver bli märkt från livets goda ting.
jag har undrat en sak, varför är det som koolt med blåmärken och sår som behövs sys igen med stygn.
Är det för att bevisa att man är tuff? eller att man hade det jävligt kul  i helgen?
för jag tror nog att alla innerst inne vet att när man varit dyngrak en helg och kommer till skolan på måndagen efter att man visar stolt upp sina blåmärken.
jag kan iallafall erkänna det om ingen annan gör det. jag är tamefan stolt att jag har ett fult litet blåmärke på knät. För med det kanske jag känner mig extra tuff under några ultrakorta sekunder för att jag slängt mig i snön som nån barbar på 300-talet, och att jag har bevis på det.
och visst tyckte jag att det var skit kul att visa upp mitt vackra blåmärke som täckte hela höftbenet efter en krogkväll med pulpa...
Så nu vet ni det, jag tycker att det är jävligt koolt med blåmärken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0