TEST TEST TEST

alla hjärtans underbara dag

Hemma igen från en underbar helg i åre :) alla hjärtans dag blev jätte bra vid tännforsen, jätte romantiskt. fick också testa köra lite bil, första gången jag växlade. haha det gick bra.

Har blivigt helt galen över att inte åka skidor, (har inget årskort eller pengar till skidkort) det har varit så himla fint väder. Men dagarna har varit bra endå. Idag lagade jack frukost till mig och han, jätte snällt och mycket gott.
sen kom andreas hem från jobbet och gjorde oss sällskap.
riktigt bra dag faktist :)

bild 1: andreas kom hem efter jobbet, han hade lagat pizza till mig, format som ett hjärta. <3
bild 2: min underbara pojkvän
bild 3: en katt som kom på besök , ni måste kolla in andreas utsikt också, de som syns.


Kommentarer
Postat av: agnes

din pojke är väldigt fin

2009-02-22 @ 12:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0