TEST TEST TEST

2008 lämnar över

Nu har jag ägnat mig några minuter till att kolla igenom min blogg och gud vad glad jag blir. Jag har haft ett otroligt händelserikt år. 2008 har varit mycket bättre än vad jag trott.. sommarjobbat, fått H1jobb (vilket jag fortfarande har kvar) träffart artister och kändisar, gått på otroliga fester och maskerader, upptäckt hur vacker rättvik är under sommaren, varit på tonvis med konserter, skaffat nya vänner, åkt utomlands, you name it , jag hade fanemig gjort mycket även fast jag trodde jag gjort lite.. men det bästa av allt från förra året var nog att jag åkte upp till boden och möte min kärlek. Andréas, han har hjälpt mig så otroligt mycket under året, han har visat att det är möjligt att en kille kan älska en tjej, han har varit den som frågat hur min dag har varit, han är den som paketerat toblerone i paket som stavar orde jag älskar dig sötnos. Han är verkligen en otrolig kille, och jag älskar honom så otroligt mycket. Dock tyckte jag att det är väldigt tråkigt att vi knappt hinner ses nu när han jobbar mycket och jag både jobbar och går i skola. Men vi pratar varje dag och när vi träffas är det helt underbart.
Ja jag måste ju iallfall tacka år 2008 för att ha gjort mitt liv mycket bättre. och jag önskar lycka till till år 2009 och håller tummarna på att det blir ännu bättre, det är trots allt mitt "vuxen" liv som kommer nu, snart bara 100dagar till studenten.. Men du bloggen, vi hörs om ett år igen så berättar jag om 2009 nådde sina förväntningar.
Men än så länge har det gjort det, hunnit med mycket redan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0