TEST TEST TEST

vårsolen, välkommen tillbaka

våren kommer och därmed en superglad liselotte.
idag har jag väldigt lite att göra, så lite har jag inte haft på länge. så skönt
Idag har jag haft mitt nationella tal och det gick bra. skrev det i gårkväll med huvudvärk, så jag är sjukt nöjd faktist.
Solen har tittat fram väldigt mycket idag !! härligt att ha dig tillbaka.

Sen har jag och syster varit och handlat lite påskgodis och sedan också varit på lite provkollektion till nästa års skidkläder, köpte mig ett par supersnygga handskar för tre stycken hundra lappar, som inte var mina. dom hade jag lånat av syster.

nu sitter jag här och äter min disneychoklad och är sneglar nöjt över på mina nyinköpta handskar.
och imorgon blir det lov. kan det bli bättre? klar det kan, jag ska till åre och den 15maj kanske jag ska till riksgränsen och åka lite skidor och kolla på hunny när han tävlar i NM. bättre blev det
mina snygga hunk handskar, bli avundsjuk
 förresten, det har varit så många som har kommenterat att jag ser ut som en färgbomb, det gör jag nog också. tänkte slänga in en bild på färgbomben, hade lilaskor också;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0