TEST TEST TEST

EAGLE VS SHARK

 
EAGEL VS SHARK
sätter mig i soffan, tänkte kolla igenom lite högskolor att söka efter skolan. Pappa zappade på kanalerna och gnällde över dekodern. Och så fastnade vi, jag syster och pappa för den här filmen. Halva filmen hade redan gått. Men den var så fin, så underbart filmat. så otroligt dum och dålig komedi som värmer ens hjärta och undrar om inte detta är den bästa film man sett, även fast man missat början. Med ett manus strålande likt napoleon dynamite blir jag lycklig, jag tycker om napoleon men jag älskar den här. Í min hjärna frågar jag mig själv om filmaren är ett geni, för vinklarna är genomtänkta och ögonen blir fyllda av vackra bilder som glider så smidigt igenom scenerna. Musiken är som taget ifrån himmlen, mjuk, lugn och speedad på samma gång. Den här filmen är precis som jag vill ha den, riktig little miss sunshine och napoleon dynamite anda.! helt klart en av de bättre filmerna jag sett iår.

Kommentarer
Postat av: agnes

det är ju den jag rekomenderat till dig superduperlänge:). den är fiinfin

2009-04-07 @ 22:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0