TEST TEST TEST

Dagens visa

ligger i sängen. klev upp för snart två timmar sen. Min mor fyller 44, så jag och syster bakade en egen prinsesstårta till henne. Egentligen skulle det varit bra om jag gick till studiegården nu när jag redan är uppe. men min kropp och hjärna vill inte dit. tänkte plugga lite filosofi istället.

Gårdagen var bra, fin med sol. Sålde bäst på jobbet det gjorde jag också. köpte jätte äcklig proviva som jag drack upp allt av. råkade också visa chefen vad jag gör på jobbet, ska berätta
YEEEEEEEES -jag
Liselotte, har du sålt en ? - Jacob(chef)
Nej, JAG KLARADE MIN SUDOKU - jag
jacob lägger huvudet i bordet och suckar.


Nu ska jag nog göra nått nyttigt. typ sova eller nått? hade bra, komihåg solen skiner även fast molnen är framme.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0