TEST TEST TEST

back in town

hemma från åre igen. Har haft en superfin tid där. Har sovit lite i soffan medans grabbarna spelat tv-spel, jag hade visst snarkat vilket är lite pinsamt när man inte känner alla så bra. haha
Igår åkte jag och andreas på max, underbart!
Sanna och jag var till sofia igår, så himla fint. jag saknar dig sofia, massvis!

Idag har jag har jag fotat andreas lite när han har hoppat, sjukt kul verkligen. första gången jag fotograferar skidåkning så nu ska jag bli bättre ! bussjäklen förrvirrade mig när jag skulle hem så jag tog bussen istället. fick två timmar mer med darling, det firades med glass och muffins. Mycket bra.
nu blir det hemma igen tills på lördag när vi åker till momma och sen till åre igen på söndag. wooho!
lovlovlovlov

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0