TEST TEST TEST

wonderful world in another country

Host,host,harkel.
Ja sådär ser min morgon ut. Jag har blivigt sjuk, regält.
Hostar gör jag , en sån där hosta som man typ har när man har halsfluss. Jag tycker faktist om en sån hosta, den är som skön på något konstigt sätt. fast det är ju i rätt mängd. Nu har jag börjat fått ont i lungorna för jag hostar.

Mina utslag har iallfall blivigt värre. Pappa tror för att jag äter godis. haha emelie tror att det är för att jag är sjuk. Ja jag vet inte själv vad jag tror. Men jag ska iallfall till hälsocentralen om en timme. Och som ni kanske vet så är jag inte ett sådant stort fan av hälsocentralen , inte vård överhuvudtaget speciellt inte i östersund. Det är ju för de gör JÄMT fel på mig , och då menar jag JÄMT. Pappa har redan bytt hälsocentral , det gjorde han efter han blev diagnoserad inflamation i höften när han hade nackskada. Det säger ju sig själv. eller hur?

Just, jag färgade ju håret igår. Tycker faktist om färgen. fast jag hade velat att den var lite rödare. Tack till emilia som färgade de!
Men just nu känner jag för att åka till ett annat land. Helst nu!

Kommentarer
Postat av: Bäzz

Hej! Får du leka i bollhavet på IKEA? Ha det guld!

2008-09-05 @ 10:10:54
URL: http://bigbazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0