TEST TEST TEST

wonderful world

Tjenare bloggen , var ett tag sen nu
jag har verkligen inte haft tid att skriva nått nu för tiden.
Snart kommer jag ju gå in i väggen om jag håller på såhär
Skola och jobb samtidigt är inte en sådan bra idé.
Men men , man tar dagen som det kommer.

I fredags blev det iallfall krogen tillsammans med nästan hela jobbet.
Det var verkligen roligt.
Förfest hemma hos daniel.
Det var ju glitter och glamour kväll. så bilder kommer jag visa när jag fått dem från oskar. :D
Kvällen slutade lite speciellt.
alla mina saker hamnade i lungvik , innan jag hade kommit hem.
Alltså hade jag inga pengar, inga nycklar ingen mobil och ingen jacka.
Tur var att anton fanns där och bjöd på bussen hem !

Lördag blev en lugn dag..
Söndag blev det jobb från 12 till 18. Sen blev det bio med mamma,emelie, sanna och syster.
Vi såg Mamma mia. Den är helt underbar ! Alla vi tänkte att vi skulle börja dansa uppe i salongen , underbart!!!

ne nu ska jag fortsätta jobba , har fått iväg 11 stycken nu , några fler borde det bli :)

Kommentarer
Postat av: Paula

oj vilken duktig tjej

2008-09-01 @ 20:45:14
URL: http://ingridpaula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0