TEST TEST TEST

Happy mindes make happy people

igentligen behöver jag bara säga en sak. JAG ÄLSKAR MITT JOBB.!

fyfan , jag har lätt roligaste jobbet i världen , iallfall ett jobb som har världens roligaste firmafester.
dagen började med en liten typ genomgång om själva h1 . Cheferna mina kommer in med öl i handen och frågar varför vi sitter utan. Dagens happy koras, och självklart var det mr happy han själv som vann nämnligen daniel.
Sen bar det iväg igen.
Vi fick en abonerad flygbuss.
Den åkte vi i nästan 45minuter runt i stan. haha första stoppet var Konsum där alla sprang ut för att ta ut pengar. Sen åker vi igen. Alla sjunger glatt om en busschafför.
Sen bär det av. Ingen vet vart vi ska. Vi åker runt. Åker in mot apoteket och sen backar tillbaka. Sen åker vi till tågstationen och stannar i typ 3 minuter. sen åker vi förbi aditros gamla lokaler och snackar skit om dem,. Sen åker vi lite mer. tre varv i rondellen. ett åk på busstorget, mer skit snack vid aditros fler gamla lokaler. Sen åker vi förbi fler av aditros gamla lokaler och snackar ännu mera skit. allting var guidat också. sen åkte vi upp till actura där en volvo v 70 står och väntar på oss. då berättar magnus som var guiden att detta ska bli en tradition, alltså att dricka sprit från bakluckan på en volvo v70, jjag älskar deeeeeeet , :D
sen bar det iväg igen. då åkte vi till där vi skulle ha middagen och festen, det var i frösösportstuga. där bjöds det på jägershots plus billig öl. 20 per flaska. mums
sen är det massa festligheter. sen tar vi taxin in te stan, vilket jag betalade. :P haha
försökte komma in på g3, funkade inte. då gick vi in på news. där hade jag skit kul .
hängde med jacob. drack öl. sen kom cheferna. sen är det lite svart ett tag. men sen är jag iallfall hemma hos daniel på efterfest. fick höra nu i efterhand att jag suttit i hans dusch och ringt min bror och förklarat hur man använder en vattenskrapa. jag älskart.
skit kul hade jag iallafall.
fast tyvär som väntat var denna morgon inte lika rolig. vaknar och märker att jag fortfarande är påvärkad.
åker på jobbet. där möts jag har 8 personer och de flesta går i samma kläder som jag, gråa mjukisbyxor och stortröja. de flesta hade inte orken att jobba. tog lite naptime i soffan.. sen blev det lunch. då kom jacob och daniel. de skulle hämta jacobs sko som oscar hade. medans jag håller på lagar mina nudlar kommer jacob till mig. kollar på mig med ett ganska roligt ansiktsutryck. ser ut som att han ville börja skratta av minnen från gårdagen. då säger ja, jahaja här dömmer man. Då svarar han - nejnej, du är bara så skön liselotte.
yes jag älskar mitt jobb och mina chefer och hela mitt crew.

härlig dag ig¨år iallfall !!! LÄTT 5 SKOSNÖREN AV 5M MÖJLIGA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0