TEST TEST TEST

Underbara vänner med körkort

Vilken tur att man har trogna vänner , med körkort !
Höll på få panik här ett tag.
Kom på att jag var tvungen att åka hem till mamma och hämta nycklarna till åre.
såklart hade jag glömt det totalt. även fast jag varit ledigt hela dagen idag. så typiskt mig.
Men som tur finns niclas! ringde till han , desperat som jag var. just då sprang han runt och letade sitt körkort. Haha typiskt han.
Men han skulle iallafall åka och hämta sin kompis i odensala , (vilket inte alls är så långt från torvalla). så då skulle han hämta mig med, så ska han skjusa mig till frösön och tillbaka , UNDERBART.
Lätt att det är jag som bjuder på öl på krogen nästa gång , det ska du ha klart för dig nicke!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0