TEST TEST TEST

Toppendag

Ganska jobbig morgon, deppig på någe sätt.
Men det har blivigt en mycket bättre dag!
fick VG på religionsprovet och fick VG på min text uppgift. Det var helt okej.

Sen efter skolan hämtade jag & emelie ut våra biljetter till Björn & co.
Toppen, sen träffade jag pappa. Hjälpte han att hitta glasögon. Och sedan gick vi till resia
Efter många - Men jag nöjer mig egentligen bara med att det är en bra sandstrand.
Så kom vi ut med en resa till sharm el sheik i Egypten den 1 till 8 december.
WONDERFULL. i cant wait.
Sen beslöt vi oss också på att vi skulle åka till sthlm lite tidigare så vi kommer sova hos min farbror stig i två nätter.
Efter vi kände oss nöjda och superglada gick jag och pappa på SAMURAII (en japansk,koreansk resturang) och beställde en måltid för två. Några timmar senare känner jag att min mage håller på spriker och jag säger hej då till pappa och ger han en kram.
Åker hem och möts av min mormor och hennes syster och hennes man. Mycket trevligt.

Nu har jag städat mitt rum lite och tänkte plugga det sista jag har att göra...
Och livet känns UNDERBART. ps. andreas kommer på torsdag , då blir allt mycket bättre.


Btw. paulas maskerad, vad ska jag klä ut mig till?

se ya on the beach this winter. !


Kommentarer
Postat av: Paula

det är en tjej som ska va napoleon dynamite

2008-09-30 @ 20:41:46
URL: http://ingridpaula.blogg.se/
Postat av: annabanana

vad härligt hurru!

2008-10-06 @ 22:14:32
URL: http://ajspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0