TEST TEST TEST

the letter A stands for amazinglove

Ojojoj. mitt liv är hektigt. iallfall i mitt huvud.
det pågår en sorts kamp emellan stress och avslappning. de krigar.

Andreas har varit hos mig nu sen i torsdags. Underbart.. en sådan otroligt fin människa han är.
Han,min bror och min syster hämtade mig på jobbet i torsdags. fick lite pussar och så fick andreas hälsa på Agnes.
Sedan när vi kom hem och jag dragit några varv på hans longboard. gick vi upp på mitt rum och tänkte kolla på film.
Och då ser jag 18 små paket på min säng.
Alla med en varsin bokstav på.
Andreas sa att jag skulle försöka bilda ord med paketen och jag försökte. verkligen försökte.
Det första jag fick till var JAG ÄLSKAR GODIS. men det stämde dock inte, även fast det gör det på ett sätt.
sen funderade jag lite till, sen såg jag det.
De arton noga inpackade paketen bokstaverade orden JAG ÄLSKAR DIG SÖTNOS.
Jag vände mig om för att kyssa andreas. någon har aldrig gjort något så fint för mig någon gång.
Jag öppnade paketen. Då har sötnosen till pojkvän köpt en stor toblerone och packat in en bit för sig i ett rött julpapper med julgranar och snälla tomtar. - du älskar ju choklad.
Sen öppnar jag lite fler. då hittar jag Mintchoklad, favorit.
Plus ett par blåoranga hemmastickade vantar från riga.
och det sista men det otrolig underbara presenten var en dikt. en dikt som han själv har skrivit.
jag kände hur mina ögon började vattnas, tårarna låg kvar i ögonvrån ett tag för att senare släppas ner på en färd mot kinderna.
Jag känner en känsla i mig. en känsla om hur rätt andreas är. hur rätt han är för mig. hur mycket han betyder.
Jag trodde aldrig jag skulle träffa en människa som skulle sitta uppe sent på kvällen för att paketera in toblerone för min skull.
jag fick en känsla jag nog aldrig fått tidigare. Jag har aldrig i hela mitt liv känt mig så älskad av någon människa.
Andreas du har nyckeln till mitt hjärta.





Kommentarer
Postat av: agnes

jag börjar nästan oxå gråta. du förtjänar verkligen en sån här fin pojke och jag är så himla glad över att du hittat han. det är fint oxå att veta att det faktiskt finns kärlek.

2008-09-23 @ 23:51:02
Postat av: Paula

men åh vad sött. VILKEN TUR DU HAR!

2008-09-24 @ 08:13:28
URL: http://ingridpaula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0