TEST TEST TEST

Skis

Idag känner jag verkligen att jag vill förändra nått i mitt utseende, Funderar på att färga håret. skulle också vela testa att klippa lugg. Men funkar det med mitt affro hår som jag har? INgen aning , men det skadar väl aldrig att försöka eller hur? det växer ju alltid ut igen. Ska höra med emma om hon vill klippa mig , Haha. jaja vi får se om jag gör det.
Färga håret kommer jag nog göra iallfall. Ni får hålla utkik här på bloggen så ni vet vilken färg jag färgar .

Idag har jag haft en sådan längtan till att sätta på mig pjäxor och skidona och bara glida ner för en backe med ny snö , det ska smått snöa också. Jag längtar oerhört mycket till skidsäsongen , jag aldrig gjort det så här mycket tror jag. Kanske beror det på att jag skaffat en pojkvän som verkligen lever för sin skidåkning. Han ska iallfall tvinga mig till att börja hoppa i år. Och jag längtar. Jag vill verkligen försöka bli bra i år. Vi får väl se hur det går.
Just nu sitter jag iallafall bara och längtar. Och kollar på skidor och jackor på internet. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0