TEST TEST TEST

Run to you

Jag hatar Hälsocentralen. Det tog mig 2 minuter för att få anitbiotika till utslagen idag. att dom inte kunde ge mig det innan. Jävla idioter. Inte nog med det så blev vi ju tvungen att betala för all ny medicin. 250spänn i sjön.
Jag måste iallfall äta min medicin i en vecka nu plus en ny salva som jag ska ha lika länge. Alltså kommer jag gå och se ut som en prickigkorv i en vecka till. Sammanlagt blir det tre veckor. Jippie.

Ledig idag iallfall. det var skönt.
Lekte lite med kameran , blev sådär nöjd med bilderna. Länge sen jag fotade nu. Den här bilder tycker jag om!


Kommentarer
Postat av: Evelina

Kolla in buyorsell.blogg.se, där kan du sälja gamla kläder, skor etc. Helt GRATIS är det att lägga ut annonsen! Samtidigt som du kan leta efter något som passar just dig:)

2008-09-05 @ 15:43:43
URL: http://buyorsell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0