TEST TEST TEST

loveisintheair

idag har jag jobbat.
Det känns som att det var hundra år sedan
jag har verkligen saknat mina arbetskamrater, jag tror nog att de ahr saknat mig lite med.
Det har börjat massvis med nya. Träffade en idag, Jens. han sålde jätte bra han vann också ett par gardiner, överlycklig blev han för han behövde visst några.
Idag invigde jag min färgglada mugg som jag vann förra torsdag. Den är toppen verkligen gladframkallade.
Mitt jobb är toppen , eller nej det är inte jobbet som är toppen utan människorna. Om inte dem jobbade där hade jag aldrig jobbat kvar. Dock saknar jag mio & gustav väldigt mycket.

Om 5minuter kommer min lön in på mitt konto. WONDERBART. Så då kommer det ungefär 6300 inknackande på mitt konto.
För dem hade jag tänkt att köpa
Skidor
Tröja
mobil (?) en billig en.
och färga håret hos en frissa.

får väl se hur långt pengarna räcker.
Ska iallfall upp till åre i helgen och gå på höstmarknaden. tänkte hålla ögonen öppna för några skidor där.
Btw så köpte jag en mössa idag. Jag älskar den. En riktig "jägarmössa" med öronlappar från BULA. love it.
Fikade också tillsammans med mina underbara vänner,kollegor och klasskamrater emelie,sanna & Agnes.
Köpte en stor chokladmouse tårta och varmchoklad med grädde. alltså choklad till tusen.

Imorgon ska jag iallfall hålla mina ögon på utskick efter en tröja, jag behöver verkligen en.
OM någon vet en bra hemsida på internet man kan beställa hem kläder så SÄG TILL. jag har verkligen behov av en.

Men nu ska jag nog ta mina tofflor på fötterna och tassa iväg och borsta mina tänder.
Love,peace och motorsåg /liselotte.

Kommentarer
Postat av: Paula

min telefon är billig, den kostade bara 999 på teknikmagasinet. Sen är den inte så speciellt bra men det löser sig alltid.

2008-09-25 @ 09:32:24
URL: http://ingridpaula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0