TEST TEST TEST

Jimmy

En ny dag , nya upptåg.
sovmorgon till klockan tre. Det känns bra.
Jag behöver lite ledigt känner jag . Blir ju så stressad av alla tider jag måste passa.
Under sommarlovet har jag gått upp flera kilo i vikt för att jag stressat och ätit i oregelbunda tider. visst det är bra att jag gått upp i vikt. Men jag skulle hellre vilja gått upp på ett annat sätt.
¨




Btw , Happy fukking födelsedag min vän oskar. Jag hoppas att du får en underbar födelsedag. Och du ska veta att du är en mycket viktig vän för mig , hade så jädrans bra . <3

Kommentarer
Postat av: ♥ MAMMA JESSICA [18 år och mamma till Emilia 4 år]

Vad tycker du om blogg.se startsida?

Jag tycker inte alls det nya blev bra, gillade det gamla och som tur är finns det "den gamla" på webblogg.se

2008-09-03 @ 13:22:39
URL: http://jyees89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0