TEST TEST TEST

Crimewave

Bara för att jag har så tråkigt just nu och känner mig inte alls speciellt idérik så kommer inte jag på något roligt att diskutera. Så ni läsare får jätte gärna ge mig lite tips om nått diskuterbart ämne jag kan ha här !

Känner mig iallfall lite smått irriterad för födelsedagsbarnet oskar idag , han har inte lagt in bilderna sen i fredags ännu... Men snart måste jag tvinga han för jag vill verkligen se dom!
Undertiden kan ni få se denna bild som anne tog på mig i kungliga presentbutiken i sthlm ( eller vad den heter) där fick man visst inte ta kort , så hon sa till mig. Sen sa hon till mig en gång till för man fick inte bläddra i böckerna man hade där. då kände jag mig som en väldigt norrlänsk turist. jag ville inte ens gå in i den jävla affären. haha
Njut iallfall.

Kommentarer
Postat av: flashinglights

oh thankyou fining!

gilar ditt bloggnamn!

2008-09-03 @ 16:19:16
URL: http://flashinglightss.blogg.se/
Postat av: Din syster

Även att hon sa till dig första gången på engelska haha

2008-09-07 @ 19:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0