TEST TEST TEST

bättre dag än jul

idag har jag gått igenom hela stan.
varje affär som jag tycker är intressant
varit på skattjakt efter en tröja
det visade sig vara en riktig skattjakt
för den är fortfarande borta
hittade dock ett töjningssmycke
som nu sitter och drar i mitt öra
träffade min jobbarkompis och hans vän
vi hade roligt tillsammans med mina vänner
åt panini och drack te
snackade sex och skrattade
sen gick vi
luktade på parfym och njöt
åkte hiss och skrek
åkte bil och sanna var lycklig
kom till jobbet
jag var lycklig
jag älskar mina arbetskamrater
bad en 85årig man att han skulle åka vattenkana
han pratade om tidningen
min chef kallade mig mongo.


bra dag.
bättre imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0