TEST TEST TEST

beyourself

Alldeles nyss kände jag ett stort hat mot jamtelagen
Fyfan varför finns den , och varför i vårat underbara land.

Visst följer jag jamtelagen jag med, dock inte medvetet. Men jag är nog lite mer medveten än de flesta i sverige om att den finns och vill göra allt som finns för att gå emot den. Därför älskar jag mina vänner, emelie,sanna & agnes. För jag tycker att alla dem har sin egen stil. Óch ingen påverkas negativt på vad den andra har på sig.
Och jag älskar mig själv att jag kan bestämma mig för att sova längre än att gå upp och fixa till mig.
Det känns underbart.

aja, det jag vill få fram är. var dig själv , du lyckas bättre då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0