TEST TEST TEST

stockholm calling

sometime is live just great.

Lyssnar på Sophia Somajo EP stockholms calling. Jäkligt bra faktist. Det är hiphip/electro. And i love it.

Idag blir det nyktert med Therese och Oskar, vi ska på Maskinen. ska dansa till några av deras få låtar som tex alla som inte dansar är våldtäcksmän. Det lär ju bli röj. ! vi ska röja till det.
Idag är det en musik dag. Tog senaste numret av ungdomstidningen CHILI på skolan och bläddrade igenom. Sjukt bra faktist för en tidning man får gratis på skolan. Jätte bra recentioner av musik & film och intressanta repotage. Plus till dem.

Kollade på Pianisten på skolan idag. De flesta av mina söta klasskamrater hade med sig hembakta eller snabbköpta kakor. Så hade vi knytkalas. Jag satt uppe till 00.30 och väntade på att min sockerkaka med äpplen & kanel skulle bli klar. Men vi har en ny ugn, en varmlufts och det visade sig att jag var inte så duktig på sånna ugnar.

Efter agnes visade mig bloggkoll har jag bestämt mig för att skaffa det själv. Såg att jag hade fyra preminater. Det var ju jätte roligt att se.

life is just a life, not more

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0