TEST TEST TEST

som är en millimeter under huden

Vem är jag?
vad ska jag vara ?
vad ska jag bli?
Vem vill jag vara?
Hur ska jag vara?

jag vill vara mig. j
ag vill vara liselotte cecilia wiklund.
Jag vill vara en tjej med allt för mycket energi
jag vill vara den tjejen som nöjer sig med nästan ingenting
jag vill vara glad varje dag
jag vill springa och lyssna på sibiria och tycka världen är underbar
jag vill känna att det är just jag
det är svårt att växa upp
att hitta sig själv
bland massa andra
som man skulle vilja vara
men när man väl hittar sig själv
något som man tycker om
att man älskar sig själv

ja
då är nog världen underbar
lika underbar som en text av en låt med sibiria
uttnyttjad och konsumerad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0