TEST TEST TEST

king without a crown

var ute och sprang efter jobbet.
skönt.
uppfriskande
tvättade hjärnan från tankar

fint väder
satte mig vid strandkanten och kollade på solnedgången
alldeles själv, och det var skönt

ibland älskar jag att vara ensam
att bara få tänka själv, tänka det man själv vill tänka
göra det man själv vill göra

att bara sitta i det fuktiga gräset och kolla på vattet och vågorna som slår på stenarna
att märka att det är otroligt kallt och istället ställa sig upp , fortfarande med ögonen fast i vattnet.
vattnet och naturen liksom pratar med en , man märker att man lever.
jag hittar lösningar, lösningar till mina problem i naturen.

att sitta i vått gräs och kolla på en solnedgång, svettig med lugn.
det är livet.
det är lugnet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0